DATUM: 2012-02-06 / KLOCKAN: 10:53:42

0 kommentar(er)

... så jag fryser! Jag vill verkligen inte gå ut alls idag, fy tusan. Jag gick upp vid kvart i fem i morse och var inställd på att åka till jobbet, men efter att ha tittat mig i spegeln och känslan av att lungorna har gått sönder under natten bestämde jag mig för att det smartaste skulle vara att gå till farbror doktorn. Så jag ringde jobbet och sa att jag var hemma idag på grund av det, jag är så otroligt trött på att gå runt och vara sjuk. Så i alla fall kom jag till farbror doktorn och fick antibiotika, yey! Äntligen någon som tar en på allvar, kan ju vara för att jag ser helt förstörd ut hehe ;). Världens snällaste doktor fick jag med, han lyssnade och förklarade så himla bra.
Så min dag ser ut som så, dra på en rulle och mysa ner sig i soffan med tekoppen i högsta hugg, sedan ska min lilla mamma få köra ner mig till apoteket när hon har slutat snäll som hon är. Nu tycker jag att alla får hålla tummarna att jag får någon ordentlig sömn i natt och inte endast en timmes.

Nu ska jag göra i ordning mitt te och käka en sen frukost och kela med gullegrisen som ligger i soffan :).




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av