DATUM: 2012-02-13 / KLOCKAN: 17:33:23

0 kommentar(er)

Dock så hände det i princip inget alls, och i morse segade jag så mycket så jag han inte med alls. Jag förstår inte hur jag lyckas på morgonen, jag går upp strax innan 5 och har då ca 2 ½ timmes tid på mig innan jag måste gå till bussen. Men varenda morgon får jag i princip springa till bussen, hur går detta ihop?! Jag som tycker att jag är en morgon människa, kanske inte alls är det med tanke på hur segt det går för mig. jag tänker testa i morgon bitti att bara direkt gå upp ur sängen , sätta på kaffe, fixa ett ansikte och klä på mig. Sedan käka frukost och gå ut med hund. Får se hur lång tid allt tar om jag gör det på en gång istället för att det ska ta 100 år innan jag faktiskt kommer igång på riktigt.

Hur som helst, dagen har varit kanon om än lite seg. det brukar vanligtvis gå fort, men idag låg vi så bra till i tiden att det kändes som att den aldrig skulle ta slut. Men det gjorde den, och jag fick till och med jobba över i ca 1 ½ timme. Som jag blev jätte glad för då jag har varit borta en hel vecka. Lite mer pengar i alla fall... Så skönt att kunna åka med morsan hem med, får skjuts ända fram till dörren nästan. Plus att man kan sitta och slappna av på ett annat sätt, lyssna på musik eller bara snacka strunt ett stund. Men i morgon måste jag ta bussen då jag ska hem och tvätta som jag inte orkade med i helgen.

Nej nu ska jag ta tag i vardagsbestyren innan jag blir allt för trött. Diskan står och hånar mig annars, och det är stressande! Måste ha ordning runt omkring mig (trot eller ej) för att jag ska må bra hemma. Annars är jag på pissdåligt humör. Se så! Nu ska jag sätta fart...





Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av