DATUM: 2012-02-11 / KLOCKAN: 17:08:08

0 kommentar(er)

Tycker det är något så otroligt hemtrevligt att känna doften av nybakat hemma. Man trivs ända in i själen! Jag skulle egentligen följt med på middag idag, men då jag känner att jag får hostattack så fort jag äter någonting stannade jag hemma. Det känns inte så trevligt att sitta på en middag och känna sig hängig och hosta. Får dock hoppas att det kommer fler tillfällen, eller jag hoppas det i alla fall...

Så idag bestämde jag mig för att baka, jag blev så grymt sugen på något gott. Måste ju ha lite, det är ju trotts allt lördagkväll snart. Nu står mina cupcakes på svalning sen är det bara på med frostingen och smälla i sig haha. Efter det är gjort ska jag ta tag i kärleksmumsen, något jag aldrig bakat förut men tycker är så grymt jävla gott! Så nä, nu jäklar ska det bli av! Kommer kanske upp bilder på allt senare , det vill säga om jag lyckas ;) haha...




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av