DATUM: 2012-02-07 / KLOCKAN: 15:44:18

0 kommentar(er)

... att min blogg endast handlar om sjukdom haha. Det enda jag har i princip skrivit om är att jag är sjuk. Men så ser tyvärr min vardag ut nu. Jag har blivit dundersjuk igen!! Fick hög feber igår och legat med frossa hela natten, känns ju faktiskt inge vidare. Så nu blir det att vara hemma från jobbet tills jag är frisk. Jag kan inte gå och jobba ena dagen då jag känner mig hlav bra för att nästa dag ligga dundersjuk. Nej nu ska jag härda ut och försöka ladda om mina batterier.

Dagen kommer spenderas i soffan framför en massa kärleksfilmer. Jag är helt och hållet såld på dessa! Kanske därför jag aldrig hittar rätt i mitt eget kärleksliv, för att jag tycker att det ska vara si och så. Tror ni att man kan bli så skadad? Jag vet att det aldrig skulle vara som en film, eftersom det är filmens värld. Men jag drömmer ändå om att någon ska ta mig med storm och allting faller på plats. Men som alla säger, det kommer när det kommer. Eller gör det det? Vem vet...




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av