DATUM: 2012-02-06 / KLOCKAN: 16:29:52

0 kommentar(er)

Äntligen äntligen äntligen har jag hostmedicinen hemma! Woho! Nu håller jag alla tummar och tår för att den ska hjälpa. Jag vill faktiskt komma till jobbet i morgon utvilad, det skulle kännas som en lyx. Det är sådant man inte tänker på när man väl är frisk, då tar man det nästan för givet. men herregud vad man blir irriterad när man är sjuk, längtar något grymt efter att bara må bra. Så nu tänker jag med positivt tänkande och lite hjälp utav medicinerna bli alldeles jätte frisk haha ;).

Vad jag längtar efter sommaren, kan den inte komma lite tidigare i år? Eller åtminstone våren, jag verkligen älskar våren med fågelkvitter och man ser att alla buskar och träd börjar få knoppar och bli gröna och härliga. Jag känner mig alltid nykär på våren i allt och alla, jag tycker om alla extra mycket. Det är nästan som att man är på rosa moln på grund av att man bara lever. Helt underbar känsla! Jag längtar efter den känslan... Det känns som att alla går i ide i den här staden. Men sen när sommaren börjar komma på ingång får alla nytt liv i sig, helt underbart. Åh, som jag längtar...




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av