DATUM: 2012-02-23 / KLOCKAN: 10:41:48

0 kommentar(er)

Känner mig jätte konstig i huvudet idag, jag avskyr att sova för länge. Då känns det nästan som man festade kvällen innan fast man bara legat hemma... Varför?

Jag sitter nu med mitt kaffe och försöker att piggna på mig... Även om jag är sjukskriven måste jag försöka komma igång lite nu när jag börjar må bättre. Jag kan inte bli helt förslappad innan det är dags att komma tillbaka. Tänkte att nästa vecka ska jag börja ställa klockan igen så man kommer in i rutinen igen.

Idag tänkte jag ta mig an ett litet projekt (om jag orkar det senare), jag tänker städa garderoberna och slänga gammalt skit. Men som sagt, lättare att säga att man ska göra det än att faktiskt göra det haha. Vi får väl se helt enkelt ;)...

Nu ska jag återgå till mitt kaffe, talk to you later!




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av