DATUM: 2012-02-03 / KLOCKAN: 16:39:26

0 kommentar(er)

Japp så är det! Det är fredag eftermiddag och toklugnt verkar det som. Jag hade tänkt att jag skulle städa idag men eftersom jag faktiskt han med det igår blir det bara en massa småpyssel. Tror alla var lite små trötta på jobbet idag då det blev otroligt roliga missförstånd och en himla massa skratt! Det har varit en helt underbar fredag faktiskt.

Jag tycker inte alls om helgerna längre, och jag fattar inte varför. På sätt och vis är det ju skönt att man kan få sova ut, men jag tycker om rutiner och blir det något som kommer emellan planeringen blir hela dagen fel. Samtidigt som jag aldrig planerar nästan, på grund av att jag vill göra spontana saker. Jag går emot mig själv märker jag... Så vrickat kan det väl inte vara?

Ska försöka att ta det lungt den är helgen, det är inte alls roligt att ligga bakis hela dagarna när man väl är ledig. Och om jag väl (kommer väl bli så) skulle gå ut så tänker jag inte pimpla i mig allt för många glas rosé som det blivit dom senaste gångerna. Plånboken tillåter inte det heller för den delen. Nej nu ska jag lägga mig i sängen och sova en timme eller två innan jag gör mig i ordning för kvällen :)...





Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av