DATUM: 2012-02-04 / KLOCKAN: 18:21:43

0 kommentar(er)

... att man faktiskt kan träffa en människa som är så underbart snäll och omtänksam. jag tycker det är så svårt i dagens läge, man tror att en person är på ett visst sätt men visar sig att det är på ett helt annat. Hur som helst, dagen blev inte som planerad. Jag skulle till min farmor och fika, men vi sköt upp det till i morgon förmiddag då det blev så sent idag. Så idag är det lugna puckar för min del, ska dra på en rulle och mysa ner mig i soffan hade jag tänkt. Jag orkar ingenting alls ikväll, ska bara bli skönt att få spendera kvällen hemma i soffan. Det har blivit på tok för mycket festande på senaste tiden. Jag måste laga käk med, känner mig lat sm en gnu kan jag säga. Ingen lust alls... Men mat måste man få i sig. Hade velat haft pengar så man kunde gå ner och käka på stan, en plankstek är jag sugen på! Har sagt till min lilla mamma att jag ska bjuda henne på det när lönen kommer. Det är så sällan man går ut och äter och bara myser. Borde bli oftare, det tycker jag ändå att man kan ta sig råd till.

Ååh, så jag saknar att prata med min käre far i telefon. Kommer inte bli av på ca två veckor nu och det känns fruktansvärt surt! Han är i Thailand nu, han inte ens prata med honom igår innan han åkte. Usch och fy så ledsen jag blir. Men men, han kommer ju i alla fall hem kan man hoppas hehe. Nä som sagt nu ska jag ta tag i mitt matbegär!




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av