DATUM: 2012-02-10 / KLOCKAN: 10:42:22

0 kommentar(er)

Borde man inte bli bättre efter en tid? Jag har ledsnat något grönjävligt på att vara sjuk. Nu vill jag bli frisk och må bra, men nej inte det inte. Jag försöker tänka mig frisk till och med, men det funkar ju sådär har jag märkt. Då jag inte har blivit bättre. Men men, det är bara bita i det sura äpplet och hoppas på att det blir bättre i helgen. För på måndag ska jag till jobbet hur det än är. PUNKT.

Jag måste säga att jag har världens gulligaste grannar, som jag umgås med. Nu på efter morgon promenaden fick jag honung och halstabletter så jag inte förstör halsen med allt hostande. Det tyckte jag var gulligt! Jag har verkligen underbara människor omkring mig. Jag älskar livet just nu, trotts att jag är sjuk. Trivs bra på jobbet, trivs med människorna utanför jobbet och börjar nästan trivas hemma mer och mer. Men det kommer det med när jag har råd att köpa lite nytt.

Ett nytt matbord ska jag införskaffa mig, och lite tavlor och mattor. Sen blir det väl mer småtjaffs som man egentligen inte behöver men bara måste ha för att ha det. Och jag får inte glömma! Nya kuddar och ett nytt stort täcke, som jag faktiskt har gått och förälskat mig i...




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av