DATUM: 2012-02-03 / KLOCKAN: 06:02:20

1 kommentar(er)

... bara värre och värre. Hatar den! Så idag ska jag ringa farbor doktorn och se till att jag får en tid hos denne. Kanske mådte ha någon annan medicin så den går över. Lite rädd att jag får lunginflammation, känns inte som att det skulle vara en höjdare. Dock vet jag att dom kommer säga att jag måste sluta röka, och idag håller jag med. Ska inte röka något nu alls. Tänker inte ens ta med mig ciggaretterna till jobbet. Nu är det slutrökt för min del.

Ä lycklig idag i alla fall, hade en sjukt trevlig kväll igår med Sanna. Skrattade så tårarna rann :).. Och sedan blev det myspys efter det!




Kommentarer

${CommentAuthorLinkIf}
2012-02-03, kl.08:08:45

Hejja Fia! Du kommer fixa det!


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av