DATUM: 2012-02-14 / KLOCKAN: 17:02:19

0 kommentar(er)

Japp, det är vad jag sitter och väntar på! Mitt kaffe och en liten kaka till det, lite lyxig på en tisdag kan jag tycka hehe. Fick jobba över idag med så missade mitt eftermiddags kaffe med Monika, vilket är lite trist. Tycker om eftermiddagerna hos henne, men samtidigt är det välkommet med lite extra pengar. Eller det blir ju att jag tjänar ihop några timmar som jag missade förra veckan. Så klaga tänker jag inte göra...

Trött som jag vet inte vad idag! Nej , nu är mitt kaffe klart så nu ska jag försöka piggna på mig och sen in i duschen så man kan få kväll med :)...
Hoppas ni har haft en mysig dag!




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av