DATUM: 2012-02-20 / KLOCKAN: 15:55:43

0 kommentar(er)

Jag ber tusen gånger om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen. Men jag har faktiskt inte orkat sitta vid datorn alls sedan i onsdags. På torsdag morgonen vaknade jag upp med ett halvt svullet ansikte, vilket ledde till att min chef skickade upp mig till läkaren som konstaterade att jag hade fått bihålsinflammation. Och efter det gick det utför...

På fredags morgonen vaknade jag upp med ett helt ansikte svullet, min granne gav mig kommentaren "Det ser ut som du gjort en väldigt dålig skönhetsoperation!" Ja man tackar! Jag har då blivit sjukskriven en vecka och fått ännu mer mediciner. Dock verkar det som att dessa hjälper, har varit praktiskt taget mer död än levande i helgen men nu är jag något piggare och svullanden verkar ha flygit sin kos. Jag vågar inte uttala mig fullt ut om att allting är borta då jag mår dåligt till och från fortfarande. Så det är tur att man är hemma och kan ligga på soffan och tycka synd om sig själv ett tag. Men fan så trist det är! Varit sjuk i snart över en månad, hur sjutton kan det ens vara möjligt?! Jaja, får hoppas att det är över efter en veckas vila sedan. Nu vet ni i alla fall varför jag inte har uppdaterat bloggen något på några dagar.

Jag har ju skrivit i ett tidigare inlägg att jag saknade min pappa, han kom och överraskade mig idag! Med orkidéer och klänningar! Jag blev riktigt glad kan jag säga, inte bara för att få presenter utan för att det är så mysigt att bara dricka kaffe och snacka skit med farsan. Det gjorde min dag :).

Och så måste jag tillägna en rad åt min fantastiska lilla mamma som ställer upp i alla väder, kan skatta mig lycklig över att ha så fina föräldrar..




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av