DATUM: 2012-02-11 / KLOCKAN: 09:59:53

0 kommentar(er)

Ja, så är det! Jag fick sova en hel natt utan att vakna utav hostan, jag känner mig ganska tacksam över detta. Det var till och med så jag trodde i morse att jag skulle slippa den nu, men tji fick jag. Nu sitter jag här med hostattacker som avlöser varandra. Men lycklig är jag ändå, jag fick faktiskt sova utan att vakna en enda gång...

Fick trevligt besök igår med, det kan ha gjort sitt. Känns alltid tryggare att ha en arm runt sig, och det kan ha gjort sitt. Jag spenderade fredagkvällen framför en film, det är faktiskt ganska skönt att barra ta det lungt nu på helgerna. Har inte samma sug efter att gå ut längre, förut ville jag ut varje helg men känner inte alls för det. Har sagt att jag ska ut när lönen kommer med Sanna. Det ska däremot bli roligt, så tills dess håller jag mig inne.

Som sagt blivit lite pysslig här hemma, känner mer för att få ordning på hemmet och lägga pengar på det än att betala krognotor...

Idag ska jag iväg och handla lite mat, och kanske något gott tills ikväll. Lite sugen på godis faktiskt =). Och Choklad! Japp det ska jag göra, och leta upp lite tavlor som jag säkert gömt på ett skitbra ställe (tyckte jag då) som jag inte vet vart det är nu.

Höres senare!




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av