DATUM: 2012-02-15 / KLOCKAN: 17:44:25

0 kommentar(er)

... igen! Japp, går så sjukt fort när man väl jobbar så snart komemr det vara juni hihi. Drömma kan man i alla fall göra :).
Så skönt att få skjuts hem idag med, tycker om min lilla mamma hehe. Jag saknar pappa idag känner jag, vill kunna ringa och bara snacka skit en stund. Tur att han kommer hem i morgon bitti, då ska jag ringa så fort jag gå hemmifrån. Ska bli skönt att kunna prata med honom, brukar jhu vanligtvis snacka två tre gånger om dagen annars, så det blir en liten omställning i vardagen när han är borta. Rubbar rutinerna gör han, dummern!

Jag skiter faktiskt fullständigt i Alla hjärtans dag, men igår var det verkligen  olidligt att se alla som firade. Jag menar inte att det är irriterande att se att alla beskriver sin kväll tillsammans med den dom älskar. Men man blir ju lite avis, ser så sjukt mysigt ut. Men annars bryr jag mig inte ;).. dubbelmoral eller?! HAHA! jag är nog en smygromantiker skulle jag tro..

Nä, nu ska jag proppa i mig massvis med kakor och fira att alla hjärtans dag är över haha ;)...




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av