DATUM: 2012-02-04 / KLOCKAN: 12:40:11

0 kommentar(er)

...lördag! Jag tänker spendera min lördag med att bara mysa! Jag känner varken för att gå ut eller att ta ett glas. Jag vill hellre bara ligga hemma och bara vara. Göra sådant man inte hinner med i veckorna. Just nu tvättar jag, efter det ska jag hem till min lilla farmor och fika med henne. Sen ska jag hem och fortsätta att bara vara. Annars brukar helgerna gå åt till att ligga bakis på dagarna, och just den här helgen känns det som att det är fan inte värt det. Nej, idag ska gå åt till att mysa!

Vill vara hemma med min lilla gubbe, som jag knappt hinner träffa känns det som. Så lång promenader och annat skoj ska vi hitta på. Han får ju inte känna sig bortglömd hehe.
Nej nu ska jag in i duschen och göra mig i ordning, så jag bara kan sticka iväg sen efter tvätten.




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av