DATUM: 2012-02-01 / KLOCKAN: 05:43:47

0 kommentar(er)

...det februari 2012. Hur fort går inte tiden egentligen?! Nu sitter jag med mit morgonkaffe precis hemkommen. Tänker inte berätta vart jag hamnade igår hehe. Mysigt att slippa sova själv i alla fall. Ska strax göra mig i ordning för jobbet. Fy tusan vad kallt det är ute! Jag förstår inte varför den här kylan ska komma nu när den kunde ha kommit i december. Vid den här tiden, om det inte har kommit snö innan, tycker jag att det borde börja bli lite varmare. Jag förstår om det skulle vara så här kallt om vi hade haft en sådan galen vinter som dom senaste två åren, klart det tar tid innan det försvinner. Men att komma i mitten av januari, vad handlar det om?! Nä Jag skulle vilja strejka kylan och åka till något varmare ställe. Och för tillfället är det varmare på jobbet så det är väl dit jag får ta mig idag...




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av