DATUM: 2012-02-29 / KLOCKAN: 15:28:36

0 kommentar(er)

Ny månad i morgon, det har redan gått två månader på det nya året. Detta år har börjat med sjukdom.. KUL! Men nu är jag frisk :)... Dock jobbar jag inte denna vecka så jag känner att jag börjar klättra på väggarna. Längtar verkligen tills nästa måndag så det blir riktig vardag igen.

Jag har inte orkat uppdatera då jag inte har något att skriva om, hur kul är det egentligen att läsa om en människa som beklagar sig hela tiden?! Därav det korta avbrottet... Det har inte hänt någonting egentligen heller, inget som är värt att nämnas.

Jag har en svacka just nu, jag har massor att göra men verkligen ingen ork till det. Det beror väl antagligen på att man bara går hemma, jag blir så otroligt trött trotts att jag inte gör något. Men tänkte försöka städa och ha mig idag. Eller rättare sagt, jag SKA städa idag...Jag kan inte låta allt förfalla bara för man är orkeslös, eller hur? :)
Jag längtar bort idag, jag vill bara bort från denna lilla håla. Starta ett nytt liv, med nya utmaningar, nytt hem.. Allting nytt. Jag skulle vilja knäppa med fingrarna och allt det man önskar slår in. I och för sig är charmen med det hela att man får kämpa för det man vill ha, men ibland, ibland, önskar jag att man kunde få allt serverat på ett silverfat. Dagar som dessa...

 Förresten var hos frissan i måndags, nu är jag blond och håret är några centimeter kortare. Kanske kommer en bild senare ;)...

Nä, nu måste jag pusha mig själv att ta tag i mitt lilla fågelbo till hem




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av