DATUM: 2012-02-05 / KLOCKAN: 13:02:18

0 kommentar(er)

...gå ner till min lilla farmor på fika. Jag som hade tänkt att jag redan skulle varit där vid den är tiden, men lite oplanerade saker inträffade hehe. Jag sov lite längre än vad som var tanken, kan ju inte sova på nätterna på grund av min jäkla hosta! Jag blir så arg på sjukan med som säger att det inte finns någon bättre medicin än det jag har tagit. Men uppenbarligen kan jag inte ta den då jag mår skit dagen efter, och inte hjälper den mot hostan heller. Är inte sådant individuellt? En medicin kanske inte funkar för den ena men passar utmärkt för den andra? Jag tycker hur som helst att det borde finnas något annat som kan hjälpa. Tänker ringa och skälla lite i morgon i alla fall.

Nej om man ska dra sig iväg och hälsa på gumman :).. Hoppas alla får en mysig söndag!




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av