DATUM: 2012-02-09 / KLOCKAN: 11:27:04

0 kommentar(er)

Usch tycker verkligen inte om snön, känns som att det kommer ligga kvar ända till juni. Jag tycker i alla fall inte att det borde komma mer snö nu, nej nu kan det få försvinna. Synd bara att man inte bestämmer över sådant själv!

Tänkte visa er vilka fina blommor jag fick i tisdags :).



Kan säga att det gjorde verkligen min kväll, tänk er när man mår piss rent ut sagt och så kommer någon och knackar på dörren med dessa :)..

Hur som helst, här hemma mår vi inge vidare. Trodde dock att lillkillen hade blivit bättre, men det visade sig ganska snabbt att jag hade fel. Får bara hoppas att medicinen hjälper, annars blir det fler veterinär besök för våran del. Kanske för min del med, slutar jag inte hosta eller blir bättre snart blir det fler sjukhusbesök för min del med. Och det kan jag säga, vill jag helst slippa!



Får bädda in honom så han ligger bekvämt...



Hoppas ni får en mysig dag!





Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av