DATUM: 2012-02-22 / KLOCKAN: 10:20:21

1 kommentar(er)

Jag är så inspirerad idag! Jag älskar att läsa om människor som vågar ändra sina liv eller verkligen sträva efter det dom drömmer om och faktiskt uppnå det. Det kan bero på att jag alltid väljer det säkra före det osäkra, vilket är jäkligt trisst. Så idag, ja idag fick jag upp mina ögon... Jag tänker nu verkligen, verkligen kämpa för att uppnå mina stora drömmar. Jag har alltid varit intresserad av smink, hår och naglar, så nu tänker jag jobba och spara pengar så jag har råd att gå en make up- utbildning. Om jag så ska leva på existensminimum... säger man så förresten haha?

Känns som att livet har precis börjat, just idag....




Kommentarer

${CommentAuthorLinkIf}
2012-02-22, kl.13:44:25

Låter som en mkt bra idé, ska heja på dig :)


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av