DATUM: 2012-02-21 / KLOCKAN: 10:07:09

1 kommentar(er)

Idag är det tisdag morgon och jag har fått sova längre än vad jag har kunnat gjort på länge. Känner mig lagom utvilad nu :). Annars har det varit att varje morgon vaknar jag vid 6 - 7 tiden där någonstans. Och har jätte svårt att sova på natten. Jag har dock vaknat fram och tillbaka men har inte haft några svårigheter att somna om. Så nu är jag lite efter idag känner jag, jag menar jag har ju ändå förlorat massa timmar nu. Jag ska ju i och för sig inte göra ett dugg idag, bara ligga på soffan och vila så jag blir frisk frisk frisk och åter frisk. Jag längtar efter känslan att må hundra procentigt bra.

Tänkte visa er två av klänningarna pappa köpte till mig :)..



Den första är en långklänning men fick ingen bra bild alls.. Och den andra är en kortare variant. Den andra långklänningen fick jag ingen bra bild på alls så den får man ta bild på när den används i sommar sen. Jag blev otroligt glad för dessa, tycker dom var jätte fina :).





Kommentarer

${CommentAuthorLinkIf}
2012-02-21, kl.19:54:25

Jättefina klänningar gumman, va snällt av pappa :)


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av