DATUM: 2012-02-02 / KLOCKAN: 17:21:57

0 kommentar(er)

...idag och det känns som att det var måndag igår. Det är så sjukt hur fort veckorna går! En sak måste jag ta upp som stör mig, och jag vet att allt och alla gnäller i princip om samma sak, men vafan skulle det komma snö nu för?! Jag tycker det borde ha kommit i decembe och börjat smälta undan nu, för som det känns just nu så kommer det ju för tusan stanna kvar till juni haha. Jag tycker verkligen inte om vintern alls. Därför var jag så glad när det inte kom så mycket nu i vintras, jag trodde jag skulle slippa allt det är jobbiga med hund när det blir slask och ska smälta undan. Nej usch och fy på snön!

Hur som haver, så sjukt trött idag. Har knappt vetat vilket ben jag skulle stå på, men ganska skönt att jobbet går på rutin. Slipper tänka så mycket och bara göra, man blir nästan som en robot. Men som sagt det är skönt att det är så, i alla fall dessa dagar när huvudet inte hänger med alls. Jag skulle vilja krypa ner i sängen och bara vara idag, men nej jag ska ta mig fan fika med Sanna. Det har blivit så uppskjutet att det är tragiskt. Tänkte egentligen sova en timme eller två innan hon kommer men kom på att jag behöver verkligen städa och så vidare så sova får jag göra ikväll... Men det blir mysigt att träffa henne så trött kan man faktiskt vara. Nä, nu ska jag sätta igång!




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av