DATUM: 2012-01-30 / KLOCKAN: 16:26:34

0 kommentar(er)

...hemma från jobbet! Det blev snabba puckar idag, fort hem och sedan direkt får man springa till tvättstugan. Det var verkligen skönt att komma igång igen. Dagarna går så himla mycket fortare. Jag älskar verkligen måndagar... Jag tycker det är så härligt att känna att nu är det dags igen och att det går så fruktansvärt fort!

Dock tycker jag verkligen inte om att gå upp på måndags morgonen, speciellt denna. Vaknade mitt i natten av att hund låg och ylade och hade sig i sömnen. Aldrig blivit så vettskrämd förut tror jag haha. Så sömnen blev lite rubbad, kom ju i och för sig i säng sent med. Men det var det värt :).

Nä, nu ska jag ta tag i disken som jag gärna skjuter på annars ;)...




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av