DATUM: 2012-01-31 / KLOCKAN: 05:28:08

0 kommentar(er)

...Vet inte ens vad jag ska skriva riktigt. Är för trött för att fungera normalt. Jag fattar inte varför jag hela tiden ska vakna mitt i nätterna, jag sover verkligen dåligt när jag sover själv. Vilket är illa, eftersom jag gör det mest hela tiden. Hur som helst, oavsett om jag är trött eller inte så var det betydligt lättare att komma upp ur sängen i morse än igår. Måste bero på att jag gick och la mig vid nio som en pensionär!

Idag händer det inte mycket alls, jobba och sedan hem och bara vara vad jag vet. Får se om man kanske hittar på något kul ikväll. Känns som det ser dött ut på den fronten hehe...

Ha en bra dag !




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av