DATUM: 2012-01-26 / KLOCKAN: 15:01:27

0 kommentar(er)

...och halsont. Det vaknade jag med i morse när jag skulle upp till jobbet. Mindre roligt kan jag meddela... Jag har nu varit sjuk i en vecka med feber och förkylning, men ändå lyckats ta mig till jobbet. Idag sa min kropp ifrån och jag var tvungen att inse att det bara var att stanna hemma. Det är ganska roligt att man vänjer sig så fort med att komma in i rutiner. Den här dagen har blivit helt fel för mig, jag har i och för sig inte haft orken att göra något produktivt men det är nästan så att jag skulle vilja ta mig in till jobbet bara för att känna att jag gjort något med min dag.

Hur som så tänker jag mysa ner mig i soffan med min kopp te och hoppas på att halsen blir bättre , eller att hela jag blir bättre till måndag morgon. Längtar redan efter att få gå upp och komma iväg till jobbet och träffa mina underbara arbetskamrater.




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av