DATUM: 2012-01-27 / KLOCKAN: 08:36:47

1 kommentar(er)

... alla glada! Jag som tänkte sova ut nu när man är hemma från jobbet. Men nej, inte det. Vakna vid 5 i morse klarvaken. Halsen spökar och hostattackerna kommer och går. Men i alla fall, nu sitter jag med mitt morgon kaffe och väntar på att grannen ska vakna och höra av sig så vi kan gå med hundarna.

Bestämt mig för att försöka sluta röka tvärt idag, jag har försökt så många gånger men nu känner jag att halsen kommer ju knappast gå över i första taget när jag röker. Kanske kan vara värt att försöka en gång till, om andra klarar det varför skulle då inte jag göra det? Det handlar väl till mesta dels om att bestämma sig, eller har jag fel?




Kommentarer

${CommentAuthorLinkIf}
2012-01-27, kl.09:24:45

Du har helt rätt! Det handlar bara om att bestämma sig! Vill man så går det!


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av