DATUM: 2012-01-31 / KLOCKAN: 17:37:40

0 kommentar(er)

... förstå vart dagarna tar vägen! Jag jobbar endast fem timmar om dagen men ändå så är det kväll helt plötsligt när man kommer hem. Jag går upp tidigt så jag tycker att jag borde ha fler timmar än vad jag egentligen har, verkar det som i alla fall. Hur kommer det sig?! Det kanske kan bli bättre när det börjar ljusna ute, så att det inte är bäcksvart när man kommer hem vareviga dag.

Förresten, jag har gått och tjatat om älgar till Johanna. Att snart lär vi se en, eftersom det hände tre gånger när min familj bodde tillsammans, och det på ganska kort tid. Jag är livrädd för älgar! men hon har hela tiden intalat mig att nej, här kommer det inga älgar. Nä nä, säger jag. Till slut har väl jag intalat mig själv att nej det är klart, inte så troligt att den lär komma hitåt i så fall. Men (!) idag när jag sitter på bussen på väg till jobbet står det en älgfan vid diket. I och för sig en bit bort från där man bor , men i alla fall. Det kommer helt klart visst älgar hitåt, nu fick jag mitt bevis haha!




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av