DATUM: 2012-03-02 / KLOCKAN: 06:22:00

1 kommentar(er)

God morgon :)!
Hur mår alla idag då? Själv mår jag toppen, Sov hela natten vilket är ovanligt. Så utvilad och taggad till tusen på att få i ordning hemma. Idag är det tvättdag, så ska alldeles strax sortera min tvätt och gå till tvättstugan.
Men först och främst ska jag få dricka mitt kaffe i lugn och ro, och hålla Tessan sällskap till jobbet. Lite mysigt att kunna ha lite tjejsnack så här på morgonen :).
Ikväll ska jag träffa tjejorna och gå och dansa en sväng, men det blir nog en tidig kväll ändå, inte det här när man kommer hem vid fem på morgonen, inte riktigt min grej längre känner jag.
Nu ska jag ta i itu med tvätten. Hörs mer sen :) Puss och kram!





Kommentarer

${CommentAuthorLinkIf}
2012-03-02, kl.14:32:35

Hihi ja e bara öppet till 2, så borde komma hem innan 5 :p


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av