DATUM: 2012-03-11 / KLOCKAN: 12:59:33

0 kommentar(er)

Vaknade sjukt tidigt fastän jag var ute och kom hem sent inatt, var inte hemma förens halv fyra på morgonkvisten. Vaknade runt sju tiden, men bestämde mig för att ligga kvar och försöka somna om. Självklart går det inte, men jag liggar kvar och njuter av söndagsmorgonen. Jag hade verkligen otroligt roligt igårkväll med Linda, hon bjöd över mig på ett glas vin som slutade med en vända ner på stan. Vi gick först och lyssnade på ett band som spelade lite blues, mycket bra måste jag säga. Härlig stämning och skönt folk runt omkring. Sedan gick vi ut och dansade, det var riktigt riktigt roligt. Att bara få dansa och ha kul tillsammans.  Linda var lite rolig igår, hon ställer sig i baren och jag säger till henne att ta ett glas vatten till mig samtidigt. Jag var så extremt törstig och ville verkligen bara ha vatten, jaja säger hon och vänder sig om. Jag står en bit bort i min egen lilla värld och dansar, sedan ser jag henne komma med två drinkar i handen och världens leende. Jag tittar lite förvirrat på henne och står och kriker efter vatten, äsch det är bara tacka och ta emot. Slutade med att vi var kvar till stängning och dansade in småtimmarna och försökte väja undan för grabbar som försökte kila in emellan haha!

Nu ska jag snart städa och göra ordning tills jag får fikabesök, mysig söndag.





Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av