DATUM: 2012-03-04 / KLOCKAN: 18:57:34

0 kommentar(er)

Ska alldeles strax knata ut med lill killen på en runda, men tänkte först skriva av mig lite. Älskar verkligen när det är sol ute, som jag tjatar om det, eller hur? haha. Men dagen har varit bra i övrigt, lite långsam kanske men i alla fall. Har städat undan det mesta och försökt hålla mig vaken. Lite komiskt sätt att vakna på i morse, vart vaken sedan fyra (i morse) så jag lär ju däcka i sängen sen, så skönt! Får hoppas att man kan sova hela natten bara, verkar ha mina perioder när jag sover så dåligt, det har varit en sådan period ett bra tag nu, därför är jag nog så lättretlig. Jag är verkligen som en bäbba när det gäller det där, får jag inte sova eller äta blir jag en riktig satmara. Det kan mina stackars föräldrar intyga...

Åh, och i morgon får jag äntligen äntligen äntligen komma tillbaka till jobbet. Känner mig så lycklig att få tillbaka min vardag! Nä nu ska jag ut och frysa häcken av mig en stund. Hoppas ni får en mysig kväll :)
Många kramar




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av