DATUM: 2012-03-14 / KLOCKAN: 16:42:35

0 kommentar(er)

Vilken jäkla jobbig dag detta varit på jobbet! UUuuuuuh! Men men, nu är den över och lite kul är det ändå att det händer saker hela tiden haha! Nu är jag i alla fall hemma och ska snart sätta igång att dammsuga och göra rent här hemma. Blir tokig av att det ser ut som ett bombnedslag.

Jag satt precis och titta i en mattidning, jag älskar mat! Verkligen avgudar mat, dock lagar jag inte speciellt mycket. Jag önskar att jag gjorde det, när lönen kommer ska jag köpa hem en massa gott och testa lite nya recept, någon som vill vara testkanin ;)?
Jag drömmer i smyg om ett stort kök fyllt med folk och glada skratt runt omkring, att man alltid har folk över på middag som kommer och går. Så skulle jag vilja ha det, jag behöver inga barn men jag vill ha en stor familj, alltså mina vänner eller släktingar över hela tiden. Och ja, vem vet, kanske en karl med ? ;)




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av