DATUM: 2012-03-01 / KLOCKAN: 07:55:12

0 kommentar(er)

Tredje månaden på året, galet! Jag har så svårt att sova på nätterna, det börjas alltid vid tre tiden, då vaknar jag upp ur min dvala och sedan kanske jag somnar om en halvtimme och vaknar och somnar om vaknar.. och så fortsätter det hela tiden fram till fem sex där någon gång. Okej att jag är morgonpigg men någon måtta får det väl vara, eller ? Ja ja, skönt att komma upp i tid i alla fall. Jag kan tycka att det ska bli så skönt att få sova ut kvällen innan men när jag väl gör det känner jag mig bara stressad, det känns som hela dagen har försvunnit och jag har missat något. Jag älskar även att kunna gå ut med hund när alla ligger och sover, jag tycker det är så rofullt. Speciellt nu på våren då man hör fågelkvittret och inga bilar eller människors tjatter. Jag avgudar dessa mornar.

Nu sitter jag med mitt kaffe och försöker tänka ut hur jag ska planera dagen. Jag ska nämligen till min mormor och baka bullar :). Det var så otroligt länge sen vi gjorde det tillsammans och det kanske är dags att man tar tillfället i akt och umgåd med gammelgumman hehe...

Så, än så länge har jag kommit till kaffet. Dammsuga och diska och göra sig i ordning måste jag hinna med inom kort, så jag kan åka snart.





Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av