DATUM: 2012-03-10 / KLOCKAN: 12:43:24

0 kommentar(er)

Det är redan Lördag, en hel arbetsvecka har gått. Snacka om att det har gått fort! Och jag längtar redan till måndag morgon, jag har börjat avsky helgerna. Det finns inget att göra, förutom att städa och tvätta. hade det varit sol tror jag att jag hade haft en annan energi, men dagen är så grå och mulen. Skit trist! Men jag tänker i alla fall göra mig i ordning och vara redo i fall att något skulle dyka upp.

Satt och kollade runt lite på bloggar idag och det slog mig att det är väldigt mycket förlovningar hit och ettårsdagar dit och pojkvänner upp och ner och fram och bak och ja jag vet inte allt som sägs egentligen. Så tänker man på sitt eget obefintliga "kärleksliv" haha, vilket skämt. Jag har aldrig haft en ettårsdag att fira, aldrig varit förlovad och aldrig bott med någon... Och ibland kan jag tycka att det verkar så lätt för alla andra att flytta in till den, förlova sig med den och så vidare. Jag är ändå ganska imponerad måste jag säga, för jag har den inställningen att det kommer ju ändå aldrig vara för evigt så varför ge bort sitt hjärta till någon som ändå kommer slänga det i backen efter en stund? Ja, jag vet att det är idiotiskt tänkande haha. Imponerad över att man faktiskt vågar. Jag har lagt ner hela den grejen nu, jag tänker inte ödsla tid på att sitta och gråta över någon längre och det passar mig ganska bra. :)





Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av