DATUM: 2012-03-03 / KLOCKAN: 18:33:59

0 kommentar(er)

Vilken underbar dag det har varit idag, känner mig lycklig ända in i själen :). Vaknade dock lite för sent för att riktigt kunna njuta till fulla av det vackra vårvädret. Så synd att det redan blivit mörkt tycker jag men samtidigt kan det vara mysigt att få tända lite ljus och mysa med en filt i soffan framför dumburken hehe.

Hade ni en trevlig kväll igår? Det hade jag, det började med att jag bjöd min vän Lelle på middag, det blev fläsk kottleter med egengjorda pommes och brunsås, älskar hemmalagat! Och sedan gjorde vi oss i ordning tillsammans för att sedan traska över till våran vän Linda som bjöd på ett glas vin. Efter att vi suttit där en timme eller två traskade vi sedan vidare till en campus fest - som sög! Så vi bestämde oss för att gå ner på stan och dansa lite. Var faktiskt väldigt trevligt. Kom hem i tid så jag kröp ner i soffan och mös framför en film. Men självklart somnade jag innan jag såg slutet.

Ikväll var egentligen tanken att jag skulle åka in till stan för att gå ut och dansa med tjejorna men kände att det var inte riktigt värt det på grund av ekonomiska skäl. Så nu sitter jag hemma och ska snart käka middag och sedan fika med Johanna och Daniel. Ska bli trevligt, kanske hinner slänga ihop några kladdkakemuffins innan vi träffas... Vem vet?

Hoppas ni får en fin kväll! :)




Kommentarer


Lägg in en hälsning



Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no


Design av